Good old Germany

Nu är vi tillbaka i good old Germany. Det var en skön vecka i Finland: jag har kastat smörgås, ätit blåa och röda kex och samlat mask med min underbara gudson; pratat bröllop och barn med härliga vänner; shoppat högklackat och läderjacka; ätit candy king-godis tills jag nästan sprack, hoppat från kök till kök och från kaffekopp till kaffekopp; slagit ihjäl myggor och ätit surbröd.

Det var en skön vecka, men nu är jag glad att vara hemma igen. There's no place like home. Även om här regnar och är nästan 10 grader kallare än i Finland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!