Semester!

Jag vet ärligt talat inte hur jag överlevde gårdagens arbetsdag men nu har jag SEMESTER! Hur underbart är det?! Igår kväll blev det en sväng till stan med några vänner. Vi lyssnade på en open air-konsert och drack ett glas rödvin. Om ni gillar rödvin, så smaka McPherson Shiraz om ni har möjlighet - underbart god är den!

Idag sov jag till tio, var och handlade mat, var på shoppingtur och konstaterade att man nästan enbart får höstkläder numera och så var jag och färgade håret. Det blev inte så stor skillnad, det måste bara fräschas upp lite. Nu ska jag laga mat och ikväll blir det en ny konsert med vänner. Hoppeligen i varmare väder än igår kväll! De senaste dagarna har det nämligen varit riktigt kyligt, regnigt och grått men idag har det varit soligare och varmare än de senaste två veckorna. Men det är ju klar det: jag har ju ledigt!

Och: bara en dag kvar tills min älskling kommer hem! Oj vad det ska kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!