2.12.2010

6:30 RRRRRRRRRRRIIIIIIIIIINGGGGGGGGGG!!!!!
6:32 Brödet i brödrosten, godmorgon Besim
6:35 Dusch, ljuva dusch
6:45 Fönar håret, drar på mig nytvättade mörkblå jeans, en lila topp och en vam beige kofta
6:55 Nyheter & frukost
7:45 Ingen is på bilfönstren! Hurra!
7:50 Lyfter pengar på vägen till jobbet.
8:00 Godmorgon jobbet!
8:26 Två små chokladbitar - "stulna" av en kollega! Vardagslyx!
9:36 Det är alldeles vitt ute!?! Hade inte ens märkt att det snöade även om jag sitter i sjätte våningen vid ett fönster...
12:15 Lunch!
12:30 Herregud, vi har glömt en kollegas födelsedag!
12:45 Springer till butiken på campus för att köpa ett födelsedagskort och ett lite lyxigare chaite som present
13:00 Back to work
15:55 Packar mina grejer och säger slut för idag tack för idag.
16:01 Borstar bort snön från bilen
16:10 Winter wonderland!
16: 18 Hemma!
16:40 Tittar på bröllopsvideor på stylemepretty och får en ny småmysig idé för bröllopet som jag direkt mejlar vidare åt vår bröllopsplanerare.
17:30 Slänger ihop lite potatis, små kalkonkorvar och champinjoner till en pyttipanna enligt principen man tager vad man haver.
18:00 Stryker och väntar på min älskling.
18:30 Besim kommer hem.
19:00 Till matbutiken. Hela Oldenburg ligger under ett snötäcke. Det blev vinter fort!
20:45 Hem och titta på Popstars, njuta av en varm kakao och några andra godheter.

Imorgon har jag LEDIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!