day 01- introduce yourself

Nu drar jag igång med listan. Först ut: lite info om mig själv.

Jag är en finlandssvensk tjej, ursprungligen från Helsingforstrakterna. Under mina studier tillbringade jag två utbytesår i Tyskland, där jag träffade min pojkvän och framtida man. Efter några om och men flyttade jag tillbaka till Tyskland i december 2007 och har bott där sedan dess. Jobbar gör jag i ett Bachelorprogram vid universitetet där vi bor.

Jag gillar: ljumma sommarkvällar, kramar av goda vänner, rödvin, att köra cabriolet, mintchoklad, chaite, ärliga människor, fina foton, folk som bjuder på sig själv, historier som får en att skratta tårar (min kära T, jag saknar dig och dina roliga historier redan nu!), castingshower, god mat, fjärilar i magen, lösgodis.

Jag ogillar: oärliga människor, kalla fötter, böckling, att inte få min vilja igenom, att folk man tycker så mycket om att det gör ont måste flytta bort, att misslyckas med ett recept, att komma för sent, att vara ensam, att vara tvungen att ta kål på en spindel utan manlig support, söndriga naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!