Sommaren som gick.

Bland utkasten på min blogg hittade jag ett inlägg om sommaren 2010. Så här skrev jag:

Ljumma sommarkvällar på kultursommarens sköna konserter i gott sällskap; varma, soliga dagar i ny trevlig byrå; nya utmaningar; fruktbulgur; nya vänner och bekanta; att svettas på gym i 35 graders hetta för att sedan ta en iskall dusch; klänningar och kjola; köra cabriolet med hög musik; jordgubbar och körsbär; nytvättade fönster, en alldeles för god pizza alldeles för sent på kvällen.

När jag läser detta slungas jag tillbaka till just den känslan jag upplevde då jag skrev det halva inlägget. Jag befinner mig mitt i en ljuv och ljummen sommarnatt, omringad av goda vänner, skratt, kramar och tygghet. Vilken underbar sommar det var, vilka underbara människor vi lärde känna, vad underbart roligt vi hade! Sommar, kom fort igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!