It's getting hot in here

Hur vet man att det är sommar?

1. öppna fönster och ventilatorer till trots är det så hett på jobbet att man inte kan tänka och det känns som om hjärnan smultit och runnit bort

2. biltermometern visar 37 grader och växeln är så het att man helst skulle vilja köra hem utan att växla en enda gång

3. det är för varmt att köra cabriolet

4. trots att det är måndag skippar man gympasset

5. man lyssnar för första gången igen på den återkommande tyska sommarplågan 36 Grad:



Tack Solen och Värmen att ni äntligen hittat hit! Även om jag pustar på jobbet är jag glad att ni ler när jag stiger upp på morgonen och ler när jag kommer ut från jobbet på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!