Söndag

En skön söndag har det varit! Vi har varit i Oldenburg och i Bad Zwischenahn eftersom det var så fint väder att det inte lönade sig att åka längre bort. De andra övertalade mig att jag inte skulle kocka till lunch så att vi skulle få njuta av solen, så vi åkte och äta god fisk till lunch. Efter det blev det en skön promenad i solen (de första krokusarna har kommit fram!) och sedan kaffe och kaka. Och framför allt så blev det CABRIO-PREMIÄR - oh yes!! Vinden är ännu lite kall, men solen värmer och med fönstrena uppe var det otroligt skönt!! Körde min kära bil som cabriolet senast i september, så jag hade ju nästan hunnit glömma hur skönt det är! Mot kvällen tog vi en sväng till botaniska trädgården och dess tropiska hus (heter det så?) och sen blev det kvällsmat det som vi ursprungligen hade tänkt äta till lunch. En skön dag indeed.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!