Fredag 26.11.2010

God morgon bloggvärlden!
God morgon fredag!

Jag är extremt trött och ögonen h
ålls knappt öppna, men jag försöker njuta av tanken att helgen knackar på dörren. Äter frukost, ser på nyheterna och försöker vakna till liv. Kaffet doftar men har ännu ingen verkan. Jag drömmer mig bort till varma, lediga dagar.

Igår hittade de första små snöflingorna även hit; sakta dansande genom luften svävade de ner på jorden, som småsmå änglar. En efter en. Sakta sakta. Välkommen vinter.

De senaste veckorna har mest gått i arbetets tecken, där en del håller på att förändras för tillfället. Men mer om det i ett senare skede.

P
å måndag fick min älskade äntligen sin doktorstitel, jag är så stolt att han klarade det så bra! Det ska vi fira lite under helgen, till exempel med årets första besök på julmarknaden.

Denna s
ång väntar i bilen på att få väcka mig till liv under färden till jobbet: Cargo City: Back Up

Ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!