Frukost

Jag älskar att äta frukost; hela dagen är förstörd om jag inte får frukost. Ett glas juice, en kopp kaffe, en smörgås med ost och en med marmelad medan jag ser på morgonteve och försöker vakna till liv - det är ett absolut måste. Men jag måste medge att jag börjar bli lite trött på att äta nästan samma sak varje morgon. Samtidigt saknar jag idéer och inspiration för just frukosten. Det måste gå enkelt och snabbt, för vem har tid och lust att stå och göra något komplicerat kl. 6:30 på morgonen? Inte jag i alla fall.

Vad äter ni till frukost? Har ni n
ågra trevliga idéer på snabba, enkla, goda grejer på vardagens frukostbord?


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!