Geburtstag

Efter en solig (!) och lugn ledig vecka hemma i Oldenburg med min man blev det igår kväll ett glas vitt på stan. Efter att vi kommit hem tittade vi på filmen "Slumdog Millionaire" och skålade med ett nytt glas vitt vid tolvslaget. Idag är det nämligen min födelsedag. Med tanke på att vi gifte oss förra veckan och har ett nytt bröllop på kommande nästa vecka firar jag den inte den här gången. Vi får några gäster under dagens lopp, men mer än så blir det inte.

Vad jag fick till födelsedagspresent av Besim får ni veta snart!

Och imorgon är det back to reality då semestern är slut och skrivbordet kallar. Tur att man har nästa helg att se fram emot: Stadtfest, förnämt besök och goda vänners bröllop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!