Mål för 2012

Löften för nya år gillar jag inte, men man kan ju i alla fall sätta upp några mål för sig själv. Följande mål har jag satt upp för det nya året:
  • Börja fotografera i RAW istället för JPEG
  • Äta mer frukt och grönsaker (same old story)
  • återuppta att gå på träning minst 3 ggr i veckan - beach 2012 närmare sig och det bara måste bli mer disciplin på den här tjejen nu!

Ja jag tycker att det räcker... ;) För övrigt hoppas jag på många fina helger med och hos vänner, ett par resor, en varm och skön sommar och förstås att vi alla får vara friska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!