One Night in Cologne

Det som räddar min besvikelse över att T & K inte kommer till Oldenburg över nyår är att Besim har en fortbildning i Köln den 14 januari och jag åker med. Det blir en natt i Köln från den 13 till den 14 januari, alltså fredag till lördag. Om allt går som planerat får jag en heldag med världens bästa i Köln på lördagen medan min man är på fortbildningen.

Behöver jag säga att jag ser fram emot det?!


google

Am 13./14. Januar geht's für 1,5 Tage nach Köln, um gute Freunde zu treffen, die ihren geplanten Besuch in OL über Silvester leider absagen mussten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!