Back to work

Nu är det slut på min två veckor långa semester - även om det alltid kunde vara längre har jag nog haft det otroligt skönt! Vi har tillbringat mycket tid med goda vänner, ätit gott, unnat oss ett glas vin eller två på kvällarna, sovit länge, firat en skön jul på tuman hand och en underbar nyårsafton samt en avslappnad nyårsdag med vänner jag kommer att sakna mycket mycket mycket om några månader.

Även om jag inte ser fram emot tidiga morgnar och stressen som kommer att komma krypande de närmaste veckorna, ska det bli riktigt skönt att börja jobba igen, äta hälsosamt och träna mer regelbundet igen.

Det nya året kommer hoppeligen att präglas särskilt av bröllopet i augusti! Före det har vi en bröllopsmässa, en konsert med Jan Delay och en födelsedag att se fram emot under de närmaste veckorna. Avskeden som kommer i april vill vi inte tänka på nu!

Nu kallar jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!