day 16 - the perfect day

Det finns många perfekta dagar jag kan föreställa mig, men till exempel så här kunde den se ut:

Jag vaknar utvilad kl 9 efter att ha sovit en lång och skön natt utan att ha vaknat en enda gång. Fåglarna kvittrar. Jag stiger upp och går ut på balkongen. Jag känner doften av hav, semester, sol och sommar. Den ljumma vinden fångar mitt leende. Det är lagom varmt, inte för hett. Jag duschar och gör mig i ordning innan vi går ner för att äta frukost. Under de kommande minuterna dimpar även våra bästa vänner in i frukostrummet. En hel dags äventyr väntar på oss.


weheartit.com

Vad som följer är en blandning av äventyr av alla de slag, sightseeing, shopping, skratt, intressanta diskussioner, lyx, god mat, värme och livsglädje.

På kvällen unnar oss vi en underbar middag på en underbar restaurang vid havet. Vi ser på fyrverkerier. Efter det bär det av till århundradets konsert för att sedan avsluta kvällen med ett glas rödvin och bästa sällskapet.


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!