Träning vecka 11/hyperextensions

Måndag: 12 minuter löppass + biceps, triceps, bröst, mage
Höjde vikten på tricepsövningen från 15 till 17,5 kg. Följande dags muskelvärk bevisar att det var effektivt!

Tisdag: Vila

Onsdag: Shopping ;)

Torsdag: 10 minuter löppass + biceps, triceps, bröst, mage (övre + undre)

Fredag: Vila

Lördag: Vila

Söndag: 20 min löppass + ben, mage, axlar, rygg

Hyperextensions är en av ryggövningarna jag kör - väldigt effektiv för de nedre ryggpartierna. Jag brukar ta en 5 kg vikt i famnen för att göra övningen något tyngre:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar shoppingen, ett bra inslag i träningen :) Den där ryggövningen brukar jag också göra, jobbig som tusan när man gjort den en stund. Bra tips att ta en tyngd i famnen, det ska jag testa nästa gång!

2011-03-21 @ 09:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!