Canon EF 100-400mm

Denna något kyligare torsdag har jag fått låna ett teleobjektiv av min kollega, Canon EF 100-400 mm närmare bestämt (objektivet, inte min kollega). Några testbilder tog jag direkt då jag kom hem - det är nästan så att man känner sig kriminell. Skulle man ha en granne på andra sidan vägen skulle man säkert kunna fota hans skäggstubb vid frukostbordet. Japp, det är mitt första äventyr med ett teleobjektiv. Tufft indeed! Men säkert inte överst på min önskelista över nya objektiv, inte minst med tanke på att det med sina ca 1,5 kg inte är det lättaste och mest praktiska objektivet att ta med på en längre promenad eller liknande.

Men jag tror att vi ska ha kul tillsammans denna helg!



Kommentarer
Postat av: linnea haver

Kolla in min blogg och bilder, jag behöver kritik!

2011-05-13 @ 11:15:17
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!