Dagens lektion

Idag och imorgon använder jag min egen laptop på jobbet eftersom det ska installeras några nya grejer på min egentliga dator. Det är inte alls så bekvämt kan jag säga er, laptopen står alldeles för lågt på skrivbordet jämfört med den andra datorn, så man sitter rätt så obekvämt.

I alla fall undrade jag länge idag varför vattnet i mitt glas alltid var så varmt... Tills jag konstaterade att glaset står direkt bredvid ventilatorn som pustar ut varm luft. Inte dagens smartaste alltså. Om man inte vill hålla kaffet varmt, vill säga.

Nu bär det snart av till IKEA med några kolleger.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ikea fungerade för mig lite som botemedel mot hemlängtan då jag var i Canada, det är ju ändå såpass nära hjärtat med allt svenskt :)

2011-05-18 @ 12:33:19
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!