Cookies med chokladbitar

Efter att ha suttit i trafikstockning i över en timme igår kväll (hurra...), bakade jag cookies med chokladbitar för att lugna ner mig. Receptet kommer härifrån.

Idag är det fredag för mig, för IMORGON HAR JAG LEDIGT! I och för sig blir jag tvungen att stiga upp lika tidigt som en vanlig arbetsdag eftersom vår hyresvärd kommer kl. 8, men ledigt - det har jag i vilket fall som helst! Och sen bär det av till Mönchengladbach; som jag har väntat!!

Förresten: 1 månad kvar till julafton!





Diese Cookies habe ich gestern Abend gebacken; irgendwie muss ich ja die Zeit totschlagen jetzt wo ich alleine daheim bin. Morgen habe ich frei, also ist heute für mich quasi Freitag! Und morgen geht's nach Mönchengladbach!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Hildas hem

Mmm, så gott! Jag älskar sådana kakor, de är enkla att baka, smeten är god OCH kakorna är jättegoda. Det kan inte bli bättre :)



Jag önskar dig en fin kväll!

Kram Sofia

2011-11-24 @ 19:32:22
URL: http://www.hildashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!