Dunjacksjakt och frisör

Efter morgonens frost och det kyliga vädret idag fick jag skippa min normala vinterkappa och gräva fram min dunjacka med det samma. Jippi liksom. Bara för att konstatera att jag inte egentligen tycker om den mera och påbörja en jakt på en ny.

Det var ju inte alldeles enkelt: för lång, för kort, för tunn, för tjock, för mörk, för ljus. Konstigt bälte. Ingen huva, konstig huva, wannabe huva.

Det slutade med att jag gick i protest och istället fick iväg mig till frisören - nya blonda slingor och bort med 5-7 cm. Oh yes, detta behövdes! Med ett något nöjdare leende kan jag alltså snart bege mig iväg på födelsedagsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!