Mönchengladbach!

Kappsäcken är packad (ja det här med att packa bara det mest nödvändiga för två nätter är inte min styrka, men efter några morr och svordomar är jag nu åtminstone halvnöjd) och snart beger jag mig till tågstationen för att hoppa på nästa tåg mot Köln. Där blir jag upphämtad av en god vän och får skjuts resten av vägen. Tåg är ju verkligen så otroligt tråkigt - särskilt när det tar över 4 timmar - men det hjälps inte. Att bli upphämtad från tågstationen och få skjuts resten av vägen gör det hela i varje fall lite bättre. Och efter en veckas besök hos sina föräldrar kommer min man direkt till Mönchengladbach, hurra.


google

Vi hörs igen på söndag då vi kommit hem - tills dess får ni nöja er med ett eller två tidsinställda inlägg. Så det så.

Ab geht's nach Mönchengladbach! Bis Sonntag!


Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i o n . s e

Pure Seduction ifrån VS luktar verkligen underbart! ^^,

2011-11-25 @ 09:49:49
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!