Sista novemberveckan 2011

Den här veckan är jag ensam hemma eftersom min man har ledigt och hälsar på sina föräldrar i södra Tyskland. Har hunnit med att fixa i ordning största delen av blomlandet för vintern och få ordning och reda i Bs arbetsrum, som han inte hunnit ägna sig åt sedan flytten. Jag hoppas att han blir glad då han ser det på söndag, en liten överraskning blir det (och så hoppas vi på att han inte får för sig att läsa min blogg under de här dagarna nu då, fast det brukar han inte...).

Den här veckan jobbar jag bara fyra dagar, på fredag har jag nämligen LEDIGT då jag tar ut lite övertid - jippii!! Då åker jag dessutom till Mönchengladbach för att äntligen äntligen få krama om kära vänner igen! B kommer naturligtvis också, men direkt från södra Tyskland, så jag tar tåget och så träffas vi där. Det ligger nästan på halva vägen, vilket är väldigt praktiskt då B inte behöver köra hela vägen tillbaka hem utan kan tillbringa en helg med mig hos fina vänner först.

Imorgon öppnar dessutom julmarknaden i Oldenburg, så det blir väl en sväng dit också någon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!