Helgens hemmapyssel

I helgen har det blivit en hel del hemmapysslande; igår gick jag nog nästan i alla inredningsbutiker i hela stan, utom en som jag glömde - den får vänta till nästa helg!

I shoppingskassen hade vi bland annat dessa tabletter att ha under tallrikarna på matbordet:


Medan männen äntligen började bygga ihop dörren till vårt PAX klädskåp på eftermiddagen flydde jag till IKEA för att shoppa mer inredningsgrejer eller åtminstone få lite inspiration. Jag köpte två handdukar, en grönväxt och två lyktor att ha framför dörren!



Nu ska jag plantera om en växt så att den kanske ändå funderar på att stanna i denna värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!