Kameraväska

Jag är på jakt efter en kameraväska för min Canon EOS 500D. En större väska med plats inte enbart kamerautrustning utan även andra grejer som plånbok, mobiltelefon, vattenflaska osv. Det är lättare sagt än gjort.

Min favorit just nu är i alla fall Lowepro Passport Sling:



Den kostar ca 50 euro och har plats för en kamera med objektiv, ett extra objektiv och personliga grejer.

Ich bin auf der Suche nach einer schicken, praktischen Tasche für meine Canon EOS 500D. Gar nicht so einfach. Sie sollte genug Platz für die Kamera mit aufgesetztem Objektiv, ein zusätzliches Objektiv und persönliche Gegenstände haben. Was mir momentan am besten gefällt bzw. gefallen könnte ist die Lowepro Passport Sling.

Kommentarer
Postat av: Marie

den där har jag också kollat på - verkar väldigt praktisk faktiskt :)

2011-10-24 @ 15:18:29
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!