Helg.

Första veckan efter påsk är avklarad; tisdagen var otroligt tung (har jag blivit så gammal att jag är trött i två dagar efter att ha varit ute till kl. 2 en lördagkväll?!), men sedan började det löpa på igen. På torsdagen kom de flesta av mina kolleger tillbaka eftersom skolornas påsklov i Niedersachsen var slut, så efter de lugna dagarna före påsk är man nu mitt uppe i galenskapet igen. Som tur så är det bara två veckor kvar till vår semester och vår Lissabonresa!

Den här helgen har min man telefonjour; vi får hoppas att vi får en någorlunda lugn helg trots allt.

För övrigt har solen hittat tillbaka med några få ynka strålar - kanske det blir en bättre sommar det här året då våren inte är så varm som de senaste åren?! Hoppashoppas.

Snart blir det ett glas vitt i stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!