Lost in Istanbul

Den här bilden från förra årets Istanbulresa hittade jag för någon dag sedan då jag gick igenom gamla album och jag tycker den är för rolig!!
 
Jag har alla viktiga papper och försöker få ordning i kaoset för att vi äntligen ska kunna åka vidare till hotellet.
Besim försöker verka intresserad och hjälpsam genom att läsa med ett halvt öga över axeln.
Daniel är helt frånvarande och väntar på att en lösning ska trilla ner från himlen.
Tobi koncentrerar sig på att ta foton istället för att hjälpa.
Nicole har alla väskor i högsta hugg och undrar när det äntligen bär av.
Och Alex - ja var är Alex??
 
Det här var den roligaste semestern ever!
 
 
Diese Bild vom Istanbuler Flughafen, das ich vor wenigen Tagen zufällig gefunden habe, als ich mir die Fotos von der Reise angeschaut habe, ist einfach zu lustig! Ich wühle mich durch alle wichtigen Unterlagen während die anderen einfach auf eine Lösung warten, mit der Kamera beschäftigt sind oder sogar einfach abgehauen sind! Das war die beste und lustigste Reise aller Zeiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!