19122012

*hosthost* *harkel* God kväll gott folk *hosthost*...
 
Eftersom jag fortfarande hostar för mycket för att våga ta mig till gymmet, bestämde jag mig för att göra lite nytta i matbutiken istället och tog mig an första delen av julhandlingen. Ännu var det rätt så lugnt, men jag bävar ärligt talat för hur det kommer att stå till på helgen. Då flyger väl både matkassar, inköpsvagnar och julskinkor (ja, eller julgäss som i Tyskland då...) över butikshyllorna...
 
Efter att jag ikväll fick veta att det blir något så exotiskt (i r o n i) som lasagne på julaftonskvällen, bestämde jag mig för att det får bli både prinskorv, lax, rödbetssallad och morotslåda på julaftonsdagen istället. Selbst ist die Frau.

Nu blir det halspastiller och te! Det skulle ingen ha gissat...
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Är tillbaka efter min bloggpaus men nu på ny blogg. Följ mig gärna där istället! :) Kram

2012-12-20 @ 16:52:50
URL: http://nattstad.se/nathalienyren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!