Dagen som gått

Jag har idag hunnit med nästan allt jag hade planerat. Jag har köpt och paketerat två julklappar, skrubbat duschen, städat upp i mitt arbetsrum, färgat ögonbrynen, färgat och klippt håret, sorterat tvätt och lagat chokladkola.
 
Så här såg det ut i köket ikväll...
 
Kryddat med gott vinterkaffe från Nespresso, en avslappnad frukost och trevliga samtal vid frisören var det här en hellyckad ledig dag. Nu har man tillräckligt krafter för att orka fram till julen.
 
Nu ska jag stryka, kanske öppna årets första glöggflaska och vänta på att min bästa B kommer hem från sin fortbildning. Imorgon fortsätter vardagen.
 
Bis bald!

Kommentarer
Postat av: Adine - fotograferande lärarstudent

Åh, vad gott det lät med chokladkola! :)

Svar: Ja det är faktiskt ett riktigt gott recept som du hittar här: http://sotasaker.com/varldens-basta-chokladkola/. Busenkelt är det dessutom! :)
kunterbunt

2012-12-04 @ 21:04:41
URL: http://justbeingmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!