Träning vecka 50

Jag skäms, men mer än ett träningspass blev det tyvärr inte förra veckan... Först hade vi julfest på jobbet och sedan besök. Jag har på känn att det kommer att bli lite si och så där även nu under den kommande julsemestern. Men på det nya årets sida får det bli andra bullar igen. Då får man börja träna sig mot våren och sommaren helt enkelt. Amen.
 
Onsdag:
10 min crosstrainer
Styrketräning:
Armar: Bicepscurls (20 kg), tricepspress (17,5kg. 22,5 kg på de sista - puh vad tungt!)
Rygg: Latsdrag till bröst (40 kg), rodd
Bröst: Bröstflyes (20 kg), sned bänkpress (11,25 kg)
Mage: Situps (2*100 klassiska + 2*30sneda crunches) + plankan (ca 1,5 min)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!