Träning vecka 52

Sista träningsveckan 2012... Trots att jag fortfarande varit lite krasslig fick jag till stånd några mindre pass. Det blev vanliga gympass kombinerat med övningar hemma - nu när jag köpt nya hantlar och allt!
 
Onsdag:
Armar: Push-ups (3*20), dips på stol (3*15)
Mage: Statiska magövnngar som till exempel denna (2*1 minut), plankan (3*1,5 minut)
 
Torsdag:
10 min löpband
Axlar: Axelpress (15 kg), hantellyft åt sidan (2,5 kg)
Armar: Biceps curls (3 kg), overhead press (3 kg)
Rygg: Hyperextensions med 5 kg vikt, latsdrag bakom huvudet (45 kg)
Mage: Situps (2*100 klassiska + 2*30 sneda crunches)
 
Fredag:
Biceps curls med hantlar (3 kg)
 
Söndag:
Armar: Biceps curls med hantlar (3 kg), overhead press med hantlar (3 kg), dips på stol.
Mage: Plankan (3*1,5 minut)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!