Tredje advent

Det sista besöket för det här året kom och gick och idag har vi tänt det tredje adventsljuset. Bara en dryg vecka kvar till jul. Meine Güte...
 
Under helgen har vi - efter att jag trots allt inte tappade bort mig på vägen till Bremens flygfält - med mina föräldrar gått omkring i stan en hel del, trängts på julmarknaden, shoppat Wellensteyn-jackor åt både mamma och pappa, ätit gott, druckit en hel del kaffe, köpt julklapp åt min gudson, smakat på vit glögg, ätit hollländska Poffertjes, pratat pepparkaksgubbar osv.
 
Nu blir det dags för årets sista arbetsvecka! Men före det blir det film och en stor kopp te för att lindra min envisa hosta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!