Didacta 2012

Imorgon bär det av till utbildningsmässan Didacta i Hannover där min kollega och jag som sagt ska ta emot en utmärkelse för våra deltids Bachelor- och Masterstudieprogramm. Innan vi åker från Oldenburg vid 13-tiden tänker jag jobba hemifrån för att det blir så himla stressigt att fara på jobb för några timmar, hinna luncha och sen köra genom hela stan till järnvägsstation mitt i lunchrusningstiden. Jag tänker alltså sova en halv timme längre (kanske till och med en timme om jag slår på stort!), svara på mail och ta hand om några andra jobbgrejer, luncha hemma och sedan i lugn och ro ta mig till tåget. Länge leve home office! Dagen blir nog lång i vilket fall som helst - hemma är vi vid 20:30-tiden...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!