Gudföräldrar!

Imorse hade vi nog den kallaste morgonen den här vintern: -13 grader visade termometern vid halv åtta-tiden... Burr big time!

Idag har min älskade man födelsedag - presenter fick han redan under helgen! :) Och nästa helg blir det kvalitetstid med vänner för att fira honom. Och dessutom har min underbara Sara födelsedag idag - stort grattis vännen!!

Men vad jag egentligen skulle berätta är helgens bästa nyhet och största överraskning: vi ska bli gudföräldrar till Sandras och Kristians barn som kommer att komma till världen i april! Vi hade aldrig någonsin räknat med att de skulle fråga oss - javisst, de hör till våra allra bästa vänner, men vi trodde de skulle fråga sina syskon - så det var en otroligt fin överraskning och en enorm heder för oss! Underbart! Nu kan vi knappt vänta på att få se det lilla knytet som är beräknat till den 17 april!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Först och främst, SUPERFIN blogg! Jag tänkte höra med dig om du är intresserad av att tjäna pengar på din blogg? Enkla pengar! Jag är medlem på en sida som heter adsettings.com och för varje medlem man värvar får man 40 kr! Låter väl inte helt fel? Bli medlem du också :] Du hittar bannern på högersidan i min meny! Det skulle göra min dag! Kram

2012-02-06 @ 13:57:05
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!