Träning vecka 5

Måndag:
10 min uppvärmning på steppern eftersom allt annat var upptaget.

Armar:
Tricepspress (17,5 kg - 22,5 kg funkade inte alls idag)
Bicepscurl (15 kg)

Rygg:
Rodd (30 kg)
Latsdrag till bröst (35 kg)

Bröst:
Sittande bröstpress
Butterfly (15 kg)

Mage:
Hängande benlyft (4*12)

Måndagen var en oeffektiv träningsdag, eftersom jag a) hade dåligt med tid, b) var helt slutkörd efter en stressig arbetsdag, c) inte hade hunnit äta vettigt varken till lunch eller före träningen.

Onsdag:
20 min cykelpass som uppvärmning

Axlar:
Stående hantelsidolyft (3*15 ggr med 2 kg vikt)
Axelpress (2*10 ggr med 15 kg/1*8 ggr med 20 kg)

Styrketräning rygg:
Ryggrensing (3*15 ggr) med 5 kg vikt

Styrekträning ben:
Lårabduktion (38 kg)
Låradduktion (38 kg)
Benspark (90 kg)

Situps

Söndag
60 min löppass

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Skönt med träning med.Kör med massa träning nu..Ha en fin tisdag.kram

2012-02-07 @ 12:54:48
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!