2012

Vad månne året 2012 för med sig? Det är det väl ingen som vet. Men man kan ju i alla fall fundera lite på vad som väntar en under de kommande månaderna.

Följande grejer ser jag fram emot det här året:

- Att våra goda vänner ska bli föräldrar i april.

- Att det i sommar blir fotbolls-EM (ja tyskarna är ju lite galna vad fotboll angår; stämningen under VM 2010 till exempel var helt fantastisk och det känns som att hela landet vaknar till liv på ett helt annat sätt under veckorna spelen pågår.

- Att vi antagligen åker på en stadsresa till endera Lissabon eller Paris med några vänner.

- Att jag i sommar äntligen får en ny bil! Som det ser ut nu blir det en vit Volkswagen Polo Match med DSG!

- Att efter den här långa, trista, regniga och gråa "vintern" äntligen få bege mig ut och fotografera igen och lära mig en massa nytt om fotografering och bildbearbetning.

Utöver det får vi förhoppningsvis njuta av en lite längre och framför allt varmare sommar 2012 (bitte bitte!)..

Worauf ich mich 2012 besonders freue: auf den Nachwuchs von unseren guten Freunden, auf die Fußball-EM, auf eine Städtereise entweder nach Paris oder Lissabon, auf mein neues Auto (wird höchst wahrscheinlich ein VW Polo mit DSG werden!) und natürlich auch auf besseres Wetter und viele Fototouren!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad fin blogg du har :)

2012-01-10 @ 17:07:15
URL: http://baratilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!