Brrrr!

Nu - i slutet av januari - hittade kylan och snön hit för första gången den här vintern! Hittills har vi bara haft snö en gång den här vintern, och det lilla som låg på marken smalt bort efter bara en timme.

Men sedan igår är här en bitande kyla (okej, inte mera än ca -5 grader hittills, men det känns kallare!) och igår kväll snöade det till och med - medan jag svettades på löpbandet. Då jag kom till gymmet var det i och för sig kallt men det såg inte ut som om det skulle börja snöa - och efter mitt löppass 45 minuter senare var marken vit... Förvånad, ja det blev jag verkligen! Jag undrade nog om jag hade sprungit längre än jag trodde...!

Det ska förbli kallt det kommande dagarna, så det var inte ändå helt fel att jag köpte den där varma tröjan förra helgen, även om jag trodde att jag inte skulle få användning för den den här vintern mera!

Så här ser väderprognosen för Oldenburg ut för de kommande dagarna; inte särskilt varmt alltså - men soligt! Och det kan nog behövas efter det eviga regnet de senaste veckorna, ja månaderna!



Kommentarer
Postat av: Klara

Det blev riktigt fint!:)

2012-01-30 @ 18:46:06
URL: http://klaragenberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Urranburran va kallt, men det är ju så fint när det är kalla dagar och sol, friskt och skönt! Jag ska dock njuta av värmen :)

2012-01-31 @ 08:30:31
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: becca

svar: Ja visst är hon ! :)

2012-01-31 @ 10:38:11
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!