Träning vecka 3

Av någon anledning är jag inne på det här med cykelpass för tillfället... Tidigare brukade det oftast bli ett löppass som uppvärmning, men cykelpassen tar riktigt ordentligt på benen. Om några veckor är jag säkert inne på löppass igen, om jag känner mig rätt!

Måndag:

15 min cykelpass

Styrketräning armar:
Tricepspress (17 kg)
Bicepscurl (15 kg)

Styrketräning rygg (bl.a.):
Rodd (30 kg)

Styrketräning bröst:
Sittande bröstpress
Butterfly (15 kg)

Styrketräning mage:
Hängande benlyft (4*15)
Situps (ca 100)

Tisdag:
Paus (men ett litet städningspass ;))

Onsdag:
10 min cykelpass

Styrketräning axlar:
15 * 3 med 2,5 kg med hantlar
15 kg på axelpressen

Långt situppass (ca 300)

Torsdag - lördag
Paus

Söndag:
45 min cykelpass
Situps
Axlar
Mit dem Bachelorstudiengang „Business Administration in mittelständischen Unternehmen“ bietet die Universität Oldenburg ein berufsbegleitendes Qualifizierungsangebot, das (Nachwuchs)Führungskräften das erforderliche Wissen für die Übernahme oder die erfolgreiche Weiterführung einer Führungsposition in einem mittelständischen Unternehmen vermittelt.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja men verkligen :) ! jag älskar ju sverige men har ju bara varit i spaninen också så xD!



åh träning:D

2012-01-23 @ 17:22:56
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Klara

Vad duktig du är! Skulle också vilja vara så motiverad till träning:)

2012-01-23 @ 19:17:30
URL: http://klaragenberg.blogg.se/
Postat av: Hanna - mode, smyckestillverkande och min vardag

Härligt med träning!

2012-01-23 @ 20:17:12
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!