En söt liten

Igår gick jag tidigare från jobbet eftersom jag inte mådde särskilt bra med min förkylning. Efter att jag dessutom hade lätt stegring igår kväll valde jag att stanna hemma idag.
 
Nu tänkte jag i alla fall bjuda er på en enda bild från fotograferingen med sötaste lilla J för ett par veckor sedan. En liten stund var det helt fantastiskt ljus på deras glasveranda, så då slog jag till.
 
 
Leider hat mich die Sommergrippe erwischt; heute habe ich es dann auch eingesehen und bin zu Hause geblieben. Dafür poste ich heute ein Foto von meinem süßen kleinen Patenkind J. Morgen wird er 4 Monate alt - wie schnell die Zeit vergeht...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!