Fredag

Idag är jag tillbaka på jobb - och jo, jag mår mycket bättre! Att stanna hemma 1,5 dag hjälpte verkligen! I och för sig känns det bittert att ha varit sjuk på sommarens finaste och varmaste dagar, men tänk vilken tur att vi har trädgård! Igår satt jag ute i skuggan nästan heeela dagen. Underbart! Det finns väl inget bättre än den ännu någit kyliga luften under morgnar före riktigt varma sommardagar. Att se hur allt vaknar till liv. Att njuta av vetskapen att det blir en varm och solig sommardag; att njuta av luften innan det blir för varmt...
 
Idag ska det ännu vara varmt och fint, sen lär det ska bli kyligare igen. Jag tycker det alltid skulle kunna vara så här: Soliga sommardagar, 25-28 grader, en svag vind, svala morgnar med lätt dugg på gräsmattan, lagom ljumma kvällar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!