Ladies and gentlemen...

... let me introduce to you: min hyresbil för de kommande två månaderna! En fantastiskt snygg och snabb Fox... Nja... Ful som stryk och med 55 hästkrafter. Men femtiofem är ju i alla fall bättre än inget. Och han tar mig torrskodd till jobbet, gymmet, butiken osv. nu när jag inte längre har min Peugeot. Och reklamerna, ja det kan han ju inget för. Stackaren. Han har det säkert inte helt lätt i billivet. Skramlig är han dessutom. Men ungefär en halv högtalare, det har han, så lite musik kan man höra. Vi ska i alla fall försöka ha ett någorlunda trevligt förhållande fram till slutet av september då jag äntligen får hämta min nya bil! Tills dess lyssnar jag på en halv högtalare, vevar ner fönsterrutorna helt själv och skuttar fram med de hästkrafter foxen har att erbjuda. Let's go!
 
 
Darf ich vorstellen: Mein Leihwagen für die nächsten 2 Monate! VW Fox, 55 PS, Basisausstattung. Ganz großes Kino! Aber bis ich im September meinen neuen Polo abholen kann, wird er mich wohl von A nach B bringen...
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha vilken sötnos, kör försiktigt! :)

Svar: Hehe, ja det ska jag göra! ;)
kunterbunt

2012-07-19 @ 11:30:29
URL: http://fridalinnmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!