Check!

Igår höll jag en presentation i ett seminar som min kollega är ansvarig för. Det har varit en hel del att förbereda de senaste dagarna, men trots fotbollskvällen på onsdag blev jag färdig i tid och allt gick riktigt bra. Ett stort "check" i den här veckans (ja nästan månadens känns det som!) kalender! Fantastiskt! Efter en obligatorisk träningsrunda belönade jag mig med körsbär, ett halvt glas vitt och lite Rittersport igår kväll. Så det så. Och idag är det dessutom fredag. Lovely.

Tyvärr är jag ensam hemma den här helgen, men jag tror det får bli lite (fönster)shopping, kanske en tur till stan i kväll, gos med gudson och gudsonens mamma, ett träningspass och lite obligatorisk städning. Could be worse!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!