22032012

Igår kväll tog jag visst i lite hårt på gymmet med både löppass, cykelpass och benträning... Så ikväll blir det middagsdate med Sandra och hennes mamma som är i Oldenburg den här veckan. Seelig - here we come! Tur att de har hiss upp, så att benen får vila åtminstone idag! Nu är frågan bara: Sallad med buffelmozzarella, bakad fetaost eller kokos-apelsin(!)-soppa?


källa

För övrigt väntar jag på att min man ska komma hem (med Dunkin Donuts!), drömmer om en Lissabonresa och om min vita polo, hoppas på att hemmet städar sig själv och räknar dagarna till påsksemestern.

Förresten: Väderprognosen för de kommande dagarna visar sol och 13-16 grader - me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!