Home alone

Den här veckan är min man på fortbildning i Düsseldorf och jag alltså ensam hemma. Men veckan är ganska fullspäckad ändå, särskilt med tanke på att jag vill försöka ta igen de träningspass jag missade förra veckan:

Måndag: Gym.
Tisdag: Till Volkswagen och snacka igenom en eventuell Polo som jag kanske beställer som nästa bil.
Onsdag: Gym.
Torsdag: Träffa Sandra och hennes mamma efter jobbet.
Fredag: Gym. Städa.
Lördag: Kaffe med en vän. Besim kommer hem.
Söndag: Gym.

Düsseldorf är ju inte så himla exotiskt (särskilt med tanke på att Besim är på väg till Florida i maj...), men en sak har jag beställt ändå: donuts från Dunkin Donuts! De är världens bästa! Senast jag åt dem var för nästan exakt ett år sedan då Besim var i Berlin. Visst är de ohälsosamma, men att äta dem en gång i året är väl ändå helt okej?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!