VW Polo match

Let me introduce to you, min nästa bil: En vit Volkswagen Polo "MATCH" med 105 hästkrafter, 1,2 liters TSI-motor och 7-växlad DSG! Tataa!! Efter många om och men beställde jag den ikväll. Tyvärr får jag den först i september, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Eller?



Ich freue mich so, heute Abend konnte ich endlich mein neues Auto bestellen: ein VW Polo mit 105 PS und 7-Gang DSG! Leider hat sich die Lieferzeit innerhalb kürzester Zeit verdoppelt so dass ich das Auto erst im September bekomme, aber was lange währt usw!

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH vilken beställning! Supercool!

2012-03-21 @ 08:41:34
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Laura

Kul :)



Hej kan du rekommendera någon bra tysk radiostation som man kan lyssna på på nätet? Jag kom plötsligt på att varför inte lyssna på radio på tyska så kanske man samtidigt lite aktiverar språket :) Jag lyssnar ändå på radio på jobbet nu.

2012-03-21 @ 09:14:49
URL: http://laurannah.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!