Onsdag = fredag

Det här med att onsdag är fredag - ja det är verkligen inte så illa. En fyra dagars helg väntar alltså på mig!

Efter två hårda träningpass är jag osäker på om det blir ännu ett ikväll; det får bli lite spontant beslut där. För övrigt tror jag det får bli en rätt lugn kväll. Kanske lite gos med gudson? Imorgon blir det planeringar för höstens bröllop, hönsfrikassé med grön sparris till lunch och kanske ett kort träningpass.

På fredag tänker jag bara njuta av tanken på att få vända mig om i sängen medan andra stiger upp och går på jobb, hihi. Sedan blir det äntligen ett frisörbesök - både färgen och den (inte mera existerande) frisyren behöver verkligen få sig en omgång.

So long!

Kommentarer
Postat av: Frida

Va härligt!! Skönaste känslan efter ett träningspass som man haft lite kämpigt med att ta sig till, bra jobbat!

2012-05-16 @ 21:01:25
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!