Önskelista 2012

Snart det bli dags för önskelistorna 2012. Helst av allt önskar jag mig och oss ett lyckligt 2013, eftersom det här året tyvärr innehöll en och annan motgång. Men lite materialla grejer önskar man sig trots allt och denna gång står bland annat detta på min önskelista:
 
Mjölkskummare till vår Nespressomaskin. Vår maskin har i och för sig en inbyggd mjölkskummare, men den är inte alls lika bra som denna separata grej som K har!
Ett paraply, eftersom jag den senaste tiden enbart gått omkring med olika reklamparaplyer...
 
 
 
Nya stövlar.
 
 
 
 
 
 
Påslakan.
 
 
 
Lightroom (bildhanteringsprogram).
 
Bildkällor: Google, Zalando, Nespresso
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!