Holländsk lakrits

Tyskarna kan det här med öl och choklad, javisst, men lakrits har de inte ännu helt förstått sig på. För att inte tala om lakrits med mintsmak. Då vi för tre veckor sedan var i Mönchengladbach åkte vi en eftermiddag till Roermond i Holland. Det tar ca 15 minuter med bilen. Och vet ni vad jag hittade: Lakrits med mintfyllning! Och ni anar inte hur goda de är! Helst av allt skulle jag äta dem morgon, middag och kväll... Men det blir antagligen lite väl ohälsosamt... Som ni kan tänka er var de två påsarna jag köpte ganska fort tomma... Så vad gör man? Googlar och hittar lakritsen på Amazon...! Och hux flux fick jag fyra Heksehyl-påsar med hemleverans! 
 
google
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!