Höstledigt 2012

Hittills under höstsemestern har jag: 
 
Vaknat av en grävskopa.
Skurat badrum och strykt skjortor vid (nästan) midnatt.
Tagit upp jakten på turkiska och svenska kokböcker.
Printat ut ett dokument helt för många gånger tills det äntligen fick det formatet jag ville.
Ätit falafel.
Bokat tid för att hämta min nya bil (5 oktober, that is!).
Väldigt spontant lagat Spaghetti Bolognese.
Plockat ogräs.
Ätit ostbågar.
Lyssnat på Medinas nya CD.
Frusit.
Ätit både plommon- och rabarber-maräng-kaka.
Fått två kort på posten: Ett från Langeoog och ett från Wien.
Lärt min man att Pritt är samma som UHU.
Druckit en Herbert.
Irriterats på en engländare som talade tyska med bayrisk accent.
Laddat ner Photoshops testversion.
 
Får se vad resten av semestern för med sig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!