15012013

Minus 6,5 grader hade vi imorse - ett stort BURRR på dessa plötsliga iskalla grader alltså! Trots allt vågade jag mig till gymmet igår kväll - äntligen säger jag bara! Jag var krasslig helt tillräckligt länge! Men jösses vad gymmet var fullt; en hel massa människor som jag aldrig sett tidigare yrade omkring bland maskinerna. Jag kan svära på att jag 80% av dem inte kommer att synas till mera i mars...
 
Igår kväll då jag körde hem kunde jag för första gången den här vintern konstatera att solen går ner lite senare - då jag kör hem vid 17-tiden är det inte mera alldeles bäcksvart! Hipp hurra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!