Helgen

Jag har sällan tagit det så lugnt och sovit så långa nätter som den här helgen. Jag var ju fortfarande inte alldeles frisk förra veckan och på fredagen var jag tröttare och kände mig sjukare än någonsin; jag skulle ha kunnat somna närsomhelst, varsomhelst. Även om jag fortfarande inte är alldeles återställd mår jag miljontals gånger bättre än på fredag. Också min hosta börjar ta sig. Den förstod visst att bli bättre då jag hotade med läkare.
 
Efter att på lördag bokat Baliresan har det mesta handlat om reseplaneringar de senaste dagarna. Jag har tittat på filmen "Eat Pray Love" som ju delvis utspelar sig på Bali, sökt sommarklänningar online, samlat resertipps för Bali, provat bikinin, plockat fram sandaler. Ja, det mesta handlar om Bali just nu. Bara 33 dagar kvar!
 
Risfält på Bali:
Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!