Pechsträhne

När allt går fel under en kort tid talar man på tyska om att man har en "Pechsträhne". Igår var nog en sådan dag. Det började med att jag inte kunde sova alls. Jag vaknade vid tretiden på morgonen med huvudvärk och efter det kunde jag inte somna om. Lagom pigg och glad åkte jag till jobbet och såg fram emot kvällen redan innan jag fått rumpan på min byråstol...
 
När jag äntligen kom hem och skulle äta kvällsmat fick jag smörgåsen i fel hals. Det här med hostattacker börjar jag få nog av nu...
 
Träningspasset klarade jag underligt nog av utan att få någon vikt i nacken eller flyga av löpbandet, men väl hemma visade det sig att den automatiska Windows updaten min laptop hade gjort kvällen före ledde till att jag inte kommer in på internet mera... Hurra. Med kabel tycks det funka, men allt som heter WLan har gett upp. Vad det beror på, ja det tycks ingen veta hittills.
 
Nu får vi se vad den här dagen för med sig. Jag är på min vakt.
 
Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!